Biciklivel San Franciscoban és környékén

Egy hosszú nap van mögöttem, ami inkább pozitív volt. Már reggel 4 óta ébren vagyok. Így korán elkezdtük a napi programot. Először is elmentünk reggelizni, mivel itt a szállodákban szinte nincs reggeli. Európában hozzá vagyunk szokva a kávés, teás, műzlis, croissantos, lekváros kenyeres reggelihez, amivel itt bárhogy néztem a menüt nem talalkoztam egyikkel sem. A kávé és a narancslé soha nem fogyott ki a poharunkból, mert mindig újra lett töltve. A pincérek folyamatosan érdeklődnek, hogy minden rendben van e. Nehéz volt ellenállni a kalóriadús reggelinek, de sikerült...! ...azaz lekapartam a tejszínhabot és máris pár kalóriával kevesebb volt.. ;) Reggelizésre alkalmas hely: Ihop, kiadós reggeli 28$ és kaptunk egy kupont amivel holnap vissza mehetünk ingyen kajálni... Reggeli után béreltünk bicikliket és elindultunk egy teljes napot igénylő felfedező túrára. 30 km táv a Golden Gate hídon át egészen Tiburonig, ahol komppal jöttünk vissza San Franciscoba. Mindez 94$. (biciklibérlés 72$ és 22$ a komp)
A tegnapi helyhez képes, most sokkal szebb lakóövezetben jártunk, gyönyörű helyi stílust képviselő házakkal és szinte mindegyik kilátással az öbölre. Elmaradhatatlan hatalmas terepjárókkal a házak előtt. Na! Itt már el tudnám képzelni az életünket a gyerekekkel :) mindenfelé zöld és dimbes dombos helyek, gyönyörű kilátás.

Címkék:
0 Responses